fredag 5 mars 2010

- fredag

Yes nu är det äntligen fredag, har varit i skolan idag det kändes skönt, men det har krampat lite smått hela dagen i magen men jag har stått ut (jag är ju som många vet bra på att dölja att jag har ont) Jag & Sofie var duktiga och åkte dit till 8 (Erik körde oss) så skulle vi gå på engelskan men halvvägs upp i trappen möter vi hela klassen då är tydligen lärarn sjuk och lektionen inställd så då väntade håltimma fram till 12, började med att vi satt vid datorerna och frös sen gick vi och köpte en macka och satta oss i naturkorridoren för dom har ju iaf fått värme hos sig (Y) Sen gick vi ner igen, mötte Angelica, åt lunch hade beslutsångest ska man välja dom ostekta eller dom bräna fläskbitarna? Nja de fick mest bli potatis och sås... Sen har vi jobbat med reklam på eftermiddagen, har även pratat med mina lärare idag lite så jag vet hur jag ska göra för att ta ikapp det jag missar och så där...skönt det! Ikväll blir det att åka en sväng hem till älskling & kanske att 855an är klar ikväll (Y) Göööött! :D Sen ska vi mest ta det lugnt vi är svintrötta båda två :/


Halva 9E:MNT (blåa laget på FLL)


Jag fyllde år :) Fick min stereo då ;)

Vad ska alla andra göra ikväll? BTW alla mina gamla vänner & klasskompisar kolla mitt nya album på facebook som heter "minnen" massa roliga bilder där ;) hehe & fler ska det komma upp! Hehe

Inga kommentarer: