söndag 7 december 2008

söndag igen

Idag är det söndag igår var jag o shoppa, idag har jagf plugagt vart i Töreboda o tävlat och vart hemma i Skara o pluggat mer igen... Men nu ska jag slöa lite med sötnos innan jag ska sova. Nu har jag iaf gjort lite på median men knappt nått på Samhällen...usch usch de här är för mkt för mig. Jag orkar verkligen inte fast det värsa är att jag inte hinner! Jag har hur mkt som helst, skytte, massage sjukgynmnastik, skola o masssa skit jag hinner inte. Massagen är skön o viktigt, sjukgymns måste jag bara gå på o skyttet är mitt enda intresse :) skolan det är bara så jobbigt just nu så himla mkt, så mkt i alla ämnetav allt. läxor, prov, inlämmningar, deadlines o fanskap! Helvete kan jag itne bara få ledigt??? lite lite lite bara en dag utan några måsten? Pls? Nu skiter jag i allt för ikväll o myser lite med älskling ist. Pusshejs'