tisdag 2 december 2008

rätt okej dag idag

Hejs, har vart hemma från skolan idag hade för ont för att gå i förmiddags men vid 1 kom mamma hit och åt lite och sen åkte hon med mig till massagen och efter massagen åkte vi och fikade hos mormor :) Ringde upp Lisa och Selmis också! Selma fick Luciaklänning, kron och ljus som jag ahde när jag var liten. Vi tog på henne det och tände ljusen coh släckte i taket. Då började hon låte ungefär så här Buhuhöhöhöhö (som ett spöke) Tror inte hon visste att Lucior är lugna och snälla. tihi Men hon är allt söt. Efter att vi avrt hos mormor åkte jag och Erik en snabb sväng till skyttet coh sen åkte vi o handla och sen tillbaks till Skara. Glömde också säga att innan massagen han jag och mammsen gå på stan lite. Vi kikade på en klocka jag hitta på nätet igår för min har vart trasig i typ 1 månad och den passade och var skitsnygg så jag fick den! :) Sedan kollade vi också på väskor, har tittat på en jag vill ha i typ 2 månader och vi fråagde om dom skulle ha kvar den modellen ett tag men det var den näst sista i butiken så då köpte mamma den till mig :) Tack mamma och pappa! Förtidiga julklappar ;P tihi Nu ska jag göra mig kalr för sängen och kanske kika lite på bdb och sen ska jag kika på Dödligfångst med älskling innan jag somnar. Om han nu inte ska åka o jobba. Vi får se, Mikael skulle ringa efter 8 men klockan är snart 20 i 10 så. Fast det snöar än så det är mycket möjligt att det blir jobb.
Ha de bra alla! Pusshejs'



Här kommer dåliga bilder snodda från internet på klockan och väskan --->




Axcent klocka 699kr Phagoldur


Fiorelli väska 699kr Kårlins