måndag 1 december 2008

måndag morgon,

Nu är det måndag morgon det är den värsta tiden på hela veckan! Jag hatar måndag morgonar. Ska gå till bussen om typ 30 min har 3 media lektioner idag och sen världens jävla hål och sist matte. Får se om jag orkar med matten har bara sovit några få timmar inatt och har jätte ont, kämpar på så länge jag orkar. I eftermiddag ska jag klistra in lite foto i klippboken, plugga rätt mycket och städa lite. Ska skriva en artikel om Mörkchoklad till vårt grupparbete om tidningen i skolan, läsa igenom faktan som jag och Sofie har skrivit ut i samhällen och börja skriva lite och göra lite matte om jag inte går på matten i eftermiddag. Nu måste jag göra rent mina stövlar och sen ska jag prata lite med älskling innan jag går.

Det är konstigt hur fort tiden går i vissa delar av livet, livet känns ju ofta trögt och långsamt men igår hade jag och Erik varit tillsammans i 1 år och 8 månader, det är länge och det är underbart. Jag älskar min Erik över allt annat i universum. Han är mitt allt, utan honom hade jag inte suttit här nu. Är otroligt tacksam över allt han gjort och gör för mig! Han får mig att orka leva. Om han inte hade funnits i mitt liv hade skolan gått mycket sämre, lägenheten hade sett ut som ett vrak för jag städar så mycket jag orkar men utan hans hjälp hade det aldrig vart ordning här, jag hade antagligen inte orkat hålla på med skyttet längre och jag hade definitivt inte skött sjukgymnastiken så okej som jag gör utan honom. Han är mitt allt. Han kan alltid få mig på bättre humör, jag kan prata med honom om allt och han hjälper mig verkligen med allt i alla lägen. Jag älskar dig Erik Birgersson [v]


Ha det bra alla! Pusshejs'