onsdag 3 december 2008

helt ok onsdag!

Today:
bussen åkte förbi mig och en till imorse så tur att Erik var i Skar och kudne gå upp och köra mig till skolan. När jag kom till skolan var det redovisning som gällde, det gick ok sen gick Gittan igenom med mig det jag ahde missat i PS och sen ahde vi tidningshistoria och tjöt med Erica sen lunch och sen fika (mentorstid) och sen åket jag och Tirre med Gittan till Djäkne. Var där på MOP 2ornas Julkonsert, det var bra! :) Dom är duktiga. Sen åkte jag och Erik till lägenheten och åt lunch och slöade lite sen åkte vi till Ldkp och bytte däck på 45an, pantade flaskor, hämtade Götesjö, sålde 745an till han, åt med Tommy o Ewa och sen åkte vi tillbaka till Skara. Nu ikväll har jag duschat, pratat med mamma, fikat med älsking och kikat runt lite på nätet nu är klockan 10 och jag borde sova men måste läsa lite engelska först, har läxa tills imorgon... :S Usch usch

PS, idag har vart en ok dag för jag har itne haft så jätte jätte ont hela tiden :) Fast imorrn är de sjukgymnastik och det lär bli värre igen då.. :( buhuhu

Nu ska jag dra! Pusshejs'

Inga kommentarer: