måndag 1 december 2008

1 december,

1 december idagcoh det betyder adventskalender! Har fått en adventskalender från BodyShopen av mamma och pappa. Idag fick jag en duschgele :) Tihi Det har vart en jobbig dag idag gick upp med en jälvavärk vid 05.15 efter 2 timmars sömn och gjorde mig klar för att gå till skolan. Klockan 8 ahde vi tidningshistoria och efter det jobbade vi med våra tidningar, jag och Angelica fixade nästan klart framsidan det saknar bara några foton nu. Efter det ahde vi julskyltning och de luktade allmänt mycket spraylim och sprayfärg inne i verkstaden....xD Vi hade ju inte satt på fläkten så....tihi *high up in the sky* Neh så farligt var det inte men det luktade ju itne så gott i alla fall. Efter den lektionen hade vi lång hål och sen matte men jag åkte hem på hålet hade ont så jag mådde illa, och det är inte nått bättre än :( Vill inte ha ont, pallar inte att åka hem från skolan jämt längre. Usch!

I eftermiddag har jag ätit med älskling och vart på apoteket och typ slöat lite. Ska plugga lite snart om jag orkar. På lördag ska nog jag och Erik handla julklappar tror jag :) Ska faktiskt bli kul! Ha det bra alla! Pusshejs' God första advent!