lördag 22 november 2008

över, över, övertrött....och lite till övertrött

Hejhej jag har nu pluggat i över 1 timme och det ärrätt hårt jobb när man är övertrött som fan, har ont och har noll koncentration så jag tror jag ska lägga ner det för ikväll nu och gå upp i någorludna tid i morgon och fortsätta. Håller på o skriver tidningsanalyssom ska redovisas på måndag morgon, fast kan bara skriva om dagstidningen eller litek anj ga ju göra på veckotidningen fast inte mycket för jagh ar mailat och bett om fakta för det stod inget på deras hemsida...suck Varför ska jag alltid råka ut för extre jobbiga/svåra saker??? Det är inte kul! Jag är arg nu, och ni ser det! Grrr....

Idag har dte varit en konstig lördag min kropp tror liksom att det är fredag bara för att jag har vart i skolan idag. Vi hade öppethus mellan 10 och 2 idag förstår ni, och Djup och Emelie vad där, får la se om Johan väljer transport då blir det samma skola för tredje gången :) Haha det vore lite trevligt :) Efter det åkte vi till skyttet och Erik sköt en serie och sen åkte vi hem till Kållandsö och åt med mamma, jag fick en adventskaledner men inte vilken som helst utan en påse från bodyshopen med paket med grejjer från dem för varje datum :) Tihi Vill att det ska bli första december snart så jag kan börja öppna dem, jag vill öppna nu! Men jag får inte :( tihi Efterdet åkte vi till Anders och tände i hans panna och lite sånt och sen var vi hemma hos Erik en sväng också innan vi åkte till Skara. Men nu ska jag kika lite tv med älskling och sen sova.



Ha det bra alla! Nattipuss'


Inga kommentarer: