torsdag 6 november 2008

torsdag morgon

Hej, när jag börjar skirva är klockan 06.17 och jag ska gå till bussen om typ 4o minuter. Orkade inte göra mig i ordning idag så därför sitter jag här istället. Har uppsats i Engelska idag, vi ska skriva om film....jag tror inte dte komemr gå bra. Uppsatsen ska nog vara rätt så lång för vi ska skriva mellan 08.00 och 10.20... Har fått låna Eriks bärbara för inte ens jag som har problem med att skriva kan skolan låna ut en dator till i 2 timmar :S Har vart dusktig och stäng av stavningkrontrollen och det redan så att det bara är klart o börja skriva när jag startar datorn. Usch vad jag är nervös, jag kommer inte klara det, har sovitjätte dåligt inatt också vaknat o somnat o vaknat o somnat och haft ont, också har jag drömt en massa konsiga saker med. :(

Jag vill egentligen bara gå tillbaks o lägga mig i sägen.
Den är jävligt lockande just nu.
Har ont i kroppen, magen och huvudet
också är jag nervös och mår illa med.
Det här är ingen bra dag!

Men jag får väll försöka..
fast det känns som att jag inte orkar det.
Det känns som att jag just nu bara håller på och kör slut på mina sista krafter i livet.
Som att snart tar jag slut.
Fast det går väll inte?
Men det känns så!

Om jag bara kunde må lite bättre, få det lite enklare.
Bara lite, det skulle betyda som mycket för mig.
Men det kan jag väll glömma så. Hejdå' på det!

Ne nu ska jag kolla min mail och sen är det väll dags att släpa iväg med den där jävla datonr till skolan och skriva uppsats dårå. Håll tummarna för mig! :) För det behöver jag

Saknar dig Erik <3>

Pusshejs' //fannyisaksson'

Inga kommentarer: