tisdag 4 november 2008

Tisadag och skola, skolarbete...tar det aldrig slut? Eller? Någon som vet? Hehe

Sitter i lägenheten o funderar på filmanalysen vi ska skriva om filmen Wag the dog det är rätt knepigt hur man ska uttrycka och formulera sig men hoppas jag löser det. Det ska ju vara inne först på måndag så jag har ju iaf lite tid på mig att fundera. Har gjort en hel A4 full me stödord och så nu så kan det nog gå att börja skriva snart. Sen behöver jag göra matte och lite andra skolgrejjer nu i veckan med också. usch usch usch...det är tråkigt och jag är så trött efter skolan. Orkar ju inte. :(
Fast just unnar jag mit att ta en liten paus, mamma och mormor kommer snart hit och fikar och sen åker jag med dem till Lidköping. Skytte ikväll så :) Tror jag följer med mamma hem till Kållandös o träffar vovvs lite :) Saknar min Lexie <3>
Ha de Gött! Kösshäj'

Inga kommentarer: