måndag 24 november 2008

The snowy night is taking over...

Snart tar natten över och då borde jag nog sova, då borde alla sova men får se när älskling komemr hem, han är med en ute och kör snö (han kanske ska få jobb där) han kommer nog hem efter tolv men före 1, hoppas inte det blir senare iaf. Jag tror jag ska lägga mig snart och försöka sova lite, men han har lovat mig att han väcker mig när han kommer hem och säger godnatt, för annars kommer jag nog vakna med ett ryck vid 3 eller någotliknande och undra vart han är och bli jätte upstressad innan jag märker att han ligger där bredvid mig. Så han har iaf lvoat att väcka mig som sagt. Tänk om jag kunde lära mig att slappna av, att sluta oroa mig men det är så svårt. Har lyckats med det till viss del, men det går upp och ner, väldigt upp och ner går det, tyvärr. Men nu ska jag lägga mig i sängen o försöka sova eller iaf rasta. Har sovmorron imorrn så jag tar bussen 09.54 så jag behöver inte gå upp förän runt 8, det är rätt skönt med tanke på att klockan redan är 11. Men nu är jag svin stel i hela nacken o armarna pga att jag suttit här i ett antal timmar och gjort reklam till våran tidnings (grupparbete) i skolan. :) Men båda blev bra. En hårfärgsreklam som täcker 1 sida och en reklam om märket OSIS+ produkter som blev ett helt uppslag. Men nu drar jag mig mot sängen. Pussnatti'




Don't keep me awake to long, sweetheart. [v] Love You!

Inga kommentarer: