söndag 16 november 2008

söndag, kallt o blåsigt

Hejhej, nu är det söndag och jag och Erik kom till Skara för ett tag sedan. Har ätit lite kvällsmat precis de sista kantarellerna för i år tror jag också har jag duschat. Vi var ute och plocka mossa till adventsljusstakarna idag och då hittade jag nämligen några kantareller men jag hade ingen påse så jag plocka i pappas keps *asg* :P Så stekte dom i smör, vitpeppar och salt ikväll och åt på en smörgås. nam nam :) Nu ska jag kika bdb och sen måste jag plugga lite svenska, har läxa i det, en jävligt tråkig och jobbig läxa också. Vi ska läsa dikter i en urkass diktbok och välja en och blablabla. Men får la göra det så att det blir gjort någon jävla gång! Nu märks det iaf att det snart blir vinter de blåser och ä kallt som fan och min kroppar hatar det, har mer ont än vanligt nu coh det är pyton. Speciellt när jag måste orka med skola, sjukgymnastik och skytte mm. :'(

Hoppas alla har det bra i blåsvädret! Pusshejs'

Inga kommentarer: