måndag 10 november 2008

regn, regn och åter regn

Är det här vad man kallar höst? Regn, regn och åter regn. Jag trodde höst var oranga löv på marken, fåglar som flyger iväg ocg mysigt lite små blåsigt väder med kanske lite höst stormar. Men att hösetn och till och med början av vintern helt ska bestå av regn, det förstår inte jag? Vad är det där? Kan vi itne någon gång få ha det som det ska vara? Det vore så jävla mysigt ju, eller hur?

Nu sitter jag lite här vid datorn och slöar, har vart och handlat med Erik nyss, nu kikar han på tv. Snart kommer Karro hit och fikar. Det ska bli kul. Imorrn är det skola och super plugg som gäller för på onsdag missar jag hela dagen pga KSS det enda jag hinner är utveckligssamtal på eftermiddagen. Skoj eller inte.... Ne nu ska jag fixa lite till skolam imorrn. Kanske hör av mej senare eller längre fram i veckan.


Ha de bra! See you' :)

Inga kommentarer: