fredag 21 november 2008

Rapport: 08-11-21 kl.23.00 (en heldel bilder)

Jaha nu var fredag snart över och inte mycket vettigt har blivit gjort. Efter skolan åkte jag och Erik hem till mig på Kållandsö med tvätt, sen åt vi hemma hos han och var hos hans granne och tände i pannan o kikade till hönorna för han är på semester. Tog några söta kort som kommer lite längre ner. :) Efter det blev det staden och träffa Ida och tjöta lite skit, det var längesen :) Trevligt återseende om man säger så! Sen träffade vi massa fölk på traktor parkering och då bar det va ner till Lantmännen med lite sladdning...hehe Tog mängder med kort där men kommer nog upp några sådana också längre ner och någraGrims heta folkabuss som också infann sig i stan kvällen till ära! Fast korten är tagna tidigare på kvällen borta vid Rexam. Ne nu ska jag peta om koret och sen är det sovdags för imorrn är det Öppethus på Katedral och jag måste vara där mellan 09.40 och 14.00 ungefär så jag ska upp vid halv 8 och duscha o göra mig i ordning och skit, efter öpptehus blir det skytte och hem till mej o hämta kläder och sen åkte jag tbx te skara för att plugga...usch usch har hur mkt som helst att plugga för på måndag är det redovisning av 2 tidningsanalyser som jag inte börjat på än..:( ajaj...har haft för mycket annat och har haft för ont också så det har liksom inte gått ihop riktigt. Ne nu kommer bilderna och sen ska jag sleepa :) Kösshäj'



Dagens foto!

Solnedgång i Skara

Träd på Läckövägen

Hemma hos oss :) Kållandsö [v]


En av Anders hönor och tuppen :) tihi
Tycker dom såg så rogivande ut.


Grims HETA Folkabuss
Inprincip den bästa bilden, det var svårt
o fota ut genom rutan o åka bil samtidigt.. :(



Eddie Meduza fans :)

Nu kommer lite Bilar --->

Inga kommentarer: