måndag 3 november 2008

är lite inaktiv, sry :'(

Förlåt att jag är rätt inaktiv, jag hinner och orkar bara inte updatera hela tiden... Har för mkt omkring mig just nu, mkt värk, mkt skolarbete (som jag inte orkar by the way), för mkt annat att göra osv....blablabla. Men änkte bara säga att på fredag ska jag på begravning för mormors pappa. R.I.P Kalle Fröjd och nästa vecka kanske jag ska till KSS på ett nytt läkarbesök. Ska ta o försöka göra lite svenska nu. Ha det bra alla!



Här kommer lite bilder på en svinkul Halloween fest hos Per i Håkantorp! Tack för en trevlig kväll folket! :)





Emma och Martin - The vampire and it's victim

Nathalie - creepy

Per - allmänt scary

Erik som mimiker
Nathalie

Lina Torstensson - egen gjort kostym och mask
Hjula & Totte - Cowboy & Vampyr
Folket





Inga kommentarer: