måndag 17 november 2008

måndag morgon, den värsta tiden på hela veckan!

Hejhej nu är klockan 60.27 på måndag morgon och måndag mornar är nog den värsta tid som finns. Jag har precis ätit och gjort mig i ordning och om ni undrar varför jag sitter här ist för att sova längre så är det för att jag aldrig vet hur lång tid det tar att göra sig i ordning, det beror på hur ont jag har. Har rätt ont idag men det gick någorludna fort för att va mej ändå pga att jag la ner det där med att fixa håret....

Denna veckan kommer bli en riktigt tuff vecka, jag som skulle behövt lite lugn men men :(
Idag måndag så är det skolan och sen när jag komemr hem ska ett antal sidor matte räknas, fasar bara för hur mina händer kommmer må i em efter 3 media lektioner och en matte lektion. Sen måste jag ju självklar göra mat o lite annars grejjs med. På tisdag är det en relativt kort dag i skolan med sovmorron och bara 2 lektioner men efter det så ska jag på massage och sen är det skytte på kvällen med. Fast kan häöndej ag inte får lika mycket sovmorgon som alla andra, tror jag behöver åkatill skolan tidigare båda pga bussar och föra tt jag måste jobba på planschen som måste bli klar. På onsdag är det skola som gäller och redovisning i Lagar & Regler klockan 8 på morgonen på resurstiden, önska mig lycka till! :) Det kan jag behöva. På torsdag är vi lediga så vet inte vart jag ska sova på onsdag natt men det blir nog i Skara, torsdag är ämnad åt matteplugg, svenskaläxa och media uppgifter, och på eftermiddagen är det sjukgymnastik och sist men inte minst skytte. På fredag är det matte prov på kap 1 o 2, hopasp verkligen det går bra. :S är nervös för vet inte hur mycket som har fastnat i mitt lilla huvud. Blir nog så att jag sover i här i Skara på fredag med för det är öppet hus på Katedral på lördag och det är oblig. närvaro på det. Får se om jag orkar vara där hela tiden men ska iaf dit en stund, har jag bestämt. :)

Ne nu ska jag snart gå till skolan
och ni vill nog inte läsa mer om min
långa, tråkiga, meningslösa vecka så,
bye'

Inga kommentarer: