lördag 15 november 2008

lördag

Idag har mamma vart här på förmiddagen och hjälpt mig att städa lite. Nu har jag nyss duschat o fixat håret ska snart sminka mej o de så ska jag och Erik åka hem till honom o va det är en stund för ikväll ska vi hem till hans faddrar och äta. På vägen hem måste vi förbi pressbyrån o kolla om de har Nordvästraskånestidningar.... jag ska analysera den i skolan...trök trök. Ne men nu måste jag göra mig i ordning. Fast vill egentligen inte har så jävla ont, och röntgen svaren jag fick var inga svar, hon från vuxen reumatikerna sa bara att vi gör inte sådana här på vuxna längre för vi kan inte tolka dem. Så nu ska jag få remiss till magnetröntgen och det är 2-3 månaders väntetid på det...skoj skoj... Ännu mer väntande för att få veta lite mer. Suck, det är bara för jobbigt, för tråkigt, för ont, för jävligt är vad det är helt enkelt! har iaf kommit igång med sjukgymnastik gjor de mer än dubblet så mycket i torsdags det innebar en hel del träningsvärk och ledvärk men aja, ont ska ju med ont förgås även om det är jobbigt..

Önskar bara jag kunde ha lite mindre ont eller lite mer kraft och ork så att jag skulle klara av alla skolarbeten. Tur att lärarna är förstående till viss del men det är jobbigt att alltid stressa för att hinna ikapp och hinna med. Allt runtomkring skolan är jobbigt just nu och det underlättar ju inte när man har tänkt att stanna kvar o jobba ikapp lite också blir vi tvungna att sluta tidigare pga att någon har täbnt på en toalett till. Nu i killarnas omklädningsrum. Är så jävla trött på det! Önskar bara att dom kunde ta fast idioten/idioterna som har mani på att fjutta på skolan...nog pratat om det nu måste jag gå o göra mig kalr för att åka. Puss på er <3


Här kommer 2 foton jag tog i går och har redigerat lite ---->
(ursäkta kvaliten har sparat ner den så att den ska gå o ladda upp )






Inga kommentarer: