onsdag 5 november 2008

KorT RapporT

KorT RapporT blire nu av min dag innan jag ska kika lite tv och kanske duscha och lite så.

Jo inatt sov jag själv i lägenheten för första gången, somna inte föräns 12 men det är ju itne ås sent ändå men det var rätt segt o gå upp 5 imorrse kan jag säga...Inatt blir jag också själv för älskling sover hemma för han ska hjälpa sin granne imorrn... :'( träffar han imorrn kväll iaf, älskar dig söt [v] Skoladagen bestod av en hel del arbete, enbart media var även på resurstiden imorse så Gittan gick igenom en grej med mej som jag missat, men den var rätt simpel ändå. Har bara haft media idag inget mer.. Efter skolan gick det ingen buss så jag vänta en liten stund och åkte med Tirre hem för jag hade ont och orkade inte gå.. Tack för skjutsen! :)

I eftermiddag har pappa var här o täat duschen och jag är diskat och stektpannkakor och ätit och diskat igen och pluggat... :) har vart riktigt duktigt gjort över hälften på filmanalys uppgiften :) rätt skönt att ha kommit igång faktiskt.


Ne nu ska jag kika lite tv och kanske blir det lite glass med cola sås och daim crunchers jag får se vet inte riktigt vad jag känner för...hehe vill ha popcorn men orkar inte gå och handla för jag har inga...hehe




Pussnatti :)

Inga kommentarer: