fredag 21 november 2008

jag orkar inte mer... :'(

Ne nu orkar jag snart inte mer, mitt liv består av att ha ont och försöka orka med skolan och det är hemskt! Vi har hur mycket som helst att göra i skolan och jag klarar bara inte av allting just nu, det går inte... Jag försöker så gott jag kan men har inte ens hunnit börja på dom där jävla tidningsanalyserna jag har bara tagit fram lite fakta om dagstidningen. Får se när jag ska hinna med och framför allt orka och klara av att börja. Igår skrev jag iaf klart en notis och började på en åsiktstext och pluggade lite matte, men har inte gjort allt på repetitionerna än och idag om ca 1,5 timme är det matteprov och jag känner på mig att det kommer att gå åt helvete, även om jag kanske kan några av talen så har jag redan svin ont och är rädd för att inte klara av att skriva hela provet och om jag skriver hela provet kommer hälften bli fel för att jag har ont och då hänger inte mitt huvud med och då räknar jag fel...suck
Ne, nu måste jag snart gå, ska gå till bussen om 30 min.

Mina krafter håller på att ta slut.
Jag orkar snart inte mer.
Jag kan inte säga mer än att jag är slutkörd.

Om någon bara kunde ge mig lite mindre ont,
eller lite mer energi, lite mer kraft.

Då kanske jag skulle klara det!
Då kanske jag skulle orka!
Fast varför ens hoppas?
Vem fan skulle kunna hjälpa mig mer?

Erik är den enda
och en person kan inte åstadkomma allting,
fast han har hjälp mig jävligt mycket ska jag säga.
Han har hjälpt mig enormt mycket med allting.

Han har hjälp mig med saker.
Han har gett mig hopp och styrka.
Han har hjälp mig att i alla fall ibland kunna slappna av lite
och bara lägga allt åt sidan och ta det lugnt.

Han är den enda för mig!
Min Erik, Jag Älskar Dig [v]


PS. Håll tummarna för mig på matte
provet (a) det kan jag behöva! DS.

Inga kommentarer: