måndag 10 november 2008

Hoppet är det sista som lämnar människan, fast ibland undrar jag fan vart det har tagit vägen?

Hoppet sägs vara det sista som lämnar människan,
fast ibland undrar jag fan vart det har tagit vägen?

När allt käns helt hopplöst
När allt är jobbigt och gör ont
När man verkligen inte orkar ta tag i någonting
Var är hoppet då?
Har det gått o laggt sig för att vila då elr?


Jag tycker snarare att det sista som lämnar människan
är orken och styrkan att leva?
I det ingår säkert hopp men det är mer än bara hopp!
Det är mod, det är kärlek, det är livsglädje och massa, massa mer!
Det är mer än bara hopp!







Om ni undrar varför jag skriver nu så är det för att jag är hemma idag. Gick upp i morse och gjorde mig i ordning lite och åt och tog medecin men värker blev inte skit bättre, snarare värre så jag klarade inte av att gå till skolan, så jag gick och la mig och rastade några timmar och sen har jag faktsitk pluggat matte och gjort mat och sänkte städa toaletten sen också. Känner mig rätt duktigt även om jag har varit hemma. Men jag har panik över allt jag har missat i media idag, de har ju gått igenom början på tidningsgrupparbetet och jag vet ingenting...usch Vad ska jag göra? Jag har missat massor plus att jag inte har valt någon dagstidning än och veckotidningen har jag ingen av men jag ska kolla nere på skyttet om jag kan hitta någon. Det är ingen som har någar exemplar av Svenskt Skytte som man kan få? :) Usch jag är så stressad hur ska jag hinna med allt i skolan? Missar ju hela onsdagen med för att jag ska till KSS, ska träffa Eric min läkare och en sjukgymnast som hette Catrin med som skulle kolla lite på min rörlighet osv. Hoppas jag inte ska ta några prover bara, jag orkar inte med det just nu. Nu ska jga kika lite tv.

Ha det bra alla! Pusshejs'

Inga kommentarer: