söndag 23 november 2008

helgen är över...

Hej, nu är helgen snart över men innan det är över ska jag kolla på Sanningens Ögonblick, hehe. Idag har jag vart duktigt och pluggat massor också ahr jag gjrot lappar om Björkved till Anders, de blev jätte bra. :) Stolt faktiskt! Min kompis har också krockat idag, Josse och hennes pojkävn Jimmy och lillebror Alex, stackarna. Josse måste ligga på sjukan över natt för hon hade blåmärke på levern, det låter inte allt för skönt. Jimmy hade mest hon i nacken och han blev chockad, han hade till och med tuppat av och Alex hade också ont nacken. Tycker så synd om dom. Plus att bilen blev antagligen helskrot...lite tråkigt det med. Nu ikväll fick jag också reda på en lite smått skrattretande grejj, att Johan Stålhandke lärare på Dalängen, tränare för Heimer och annornare av fyllediscon för högstadie i parken (dom skulle vart nyktra) dog i Fredags. Många tycker nog synd om hans familj och det kan jag med göra men så jävla skönt att man slipper se honom mer, får jag lov att säga. Han hade dött av hjärtattack konstigt efter allt tjaffs om hur han skött discona mm.


Ne nu ska jag mysa lite med älskling och kika tv också. Sen blir det o sova för att orka imorrn, har redovisning av tidningsanalysen imorrn, men kan som sagt bara redovisa 1 för har ingen fakta om den andra än har ju iaf mailat dem så jag får nog det snart förhoppningsvis... Ne nu gör det för ont att skriva. Pussnatti


Förlåt mej Universum.
Förlåt mig Världen.
Förlåt mig Sverige.
Förlåt mig.
Förlåt mig alla.
Förlåt.

Det är inte mening,
jag bara blir sådan här ibland.
Det är inte lätt att vara jag.
Det är inte alltid lätt att hålla humöret på topp
när allting i mig värker och bara vill skrika och slåss.'
Det är inte lätt.
Förlåt.
Förlåt.


Fanny Isaksson' 081123


Solnedgång, Valhall, Skara 081121

Inga kommentarer: