fredag 28 november 2008

grått o mulet, man blir så deppig

Hejhej, är hemma idag hade för ont för at gå till skolan. Var hemma igår med pga värken, hatar att ha ont, orkar inget, hamnar efter i skolan, blir deppig och tappar humöret totalt... :'( Fast idag har jag iaf gjort klart tidningsanalysen och ska göra lite Samhäll eller Matte om en stund, kapitel 3 i matte ska ju va klart till jul eller hu det nu var och vill verkligen få lite gjort i Samhällen så att jag och Sofie kan lämna in i tid. :) Skulle aldrig kunna förstöra för någon annan! ALDRIG! Sen ska jag göra lite media med, tidningen vi gör. DAG & NATT heter den nu, MODERNLIVING passa inte enligt Erica. Ska göra ett smyckes reportage och lite annat smått och gott.

Ikväll ska jag och älskling äta hemma hos han, antagligen blir det wook och det är gottit! :) Imorrn är det pluggande på förmiddaggen och skyttetävling i Trässberg på eftermiddagen. Kusin Markus fyller 14 med men får se hur detblir med kalas. På söndag är detpluggande som gäller och kanske åka hem till Faster Inger och Arne. Men nu måste jag sätta igång med pluggandet igen, samhällen och median får gå först för matten förstör inte för någon annan.

Pusshejs'

Här kommer samma bild som igår fast jag har fixat till den lite :) --->



Inga kommentarer: