torsdag 20 november 2008

goodnight'

Hej, jag ska lägga mig nu, har försökt plugga matte ikväll men jag fattar inget och ingen har jag som kan hjälpa mig heller, älskling har försökt men han kan heller inte allt... :( tyvärr... Får la se hur provet går imorrn, men det lär ju inte gå bra iaf. Det är en sak som är säker. Usch, jag är nervös inför ett matte prov för första gången i mitt liv och det känns hemskt. Har verkligen inte klarat av att hänga med i år... :'( Jag hatar att må dåligt och ha ont!

Resten av dagen idag har jag pluggat media, vart och handlat, vart med Erik hos Anders och tänt i pannan och matat katter mm medans han är på semester och vart på skyttet.... Vi skulle åkt tidigt från skyttet men det blev ej så för Karolin var ej där så jag var tvungen att hjälpa Tova, det gick rätt bra för henne idag, kommer inte ihåg vad hon fick nått på 170 var det nog och jag sköt 396 tror jag det va. Pussnatti

Fanny [v] Erik - jag älskar dig sötnos, du är min ängel!

Inga kommentarer: