onsdag 1 oktober 2008

onsdag vad mer kan man säga?

Var i Skövde på KSS i tisdags på läkarundersökning och doktorn Tamara kom fram till att dom sla röntga min rygg både vanlig slätröntgen och isotopröntgen och den måste man göra med kontrast vätska så jag ska va på KSS 09.30 och 10.30 ska jag få kanyl i armvecket :S (rädd förr att jag inte kommer klara av det men Erik ska följa med och stötta mig :) Du är min Ängel sötnos <3

It's Wednesday today'

Idag börjde det med att gå upp 05.10 platta håret, sminka mej, ta på mig och äta och sen åkte jag med pappa till stan. Träffa Linda på torget och prata lite skit och sedan tog jag bussen till skolan som går 07.15 första lektioner klockan 8 var resurs tid jag gjorde mediekommunikationsprovet jag hade missat när jag var sjuk och jobbade lite med annat jag låg efter i. Sedan var det 3 media lektioner på raken idag och slutade vid 2 tog då bussen till Lidköping där älsklinh hämtade mig och vi åkte hem till mej och åt lite med mamma och pratade om hur vi ska göra med Skövde på fredag. Sen åkte mamma till jobbet och pappa kom hem från sitt... hehe Jag och älskling kikade lite på datorn och sen kom Karolin älsklings kusin. Hon skulle hämta en grejj jag fixat åt henne :) ( hoppas det blir bra när det nu blir ) Så vi tjöta lite skit en stund och sen åkte hon ner till stan för att tanka. Då pratade jag o Erik lite mer o kikade lite tv sen duschade jag o efter det kikade jag Erik och pappa lite tv och sen åkte han hem. Har egentligen både läxa i engelska, samhäll och svenska nu och en grejj att skriva i mediekommunikationen och en grejj att läsa om sveriges lagar mm men jag fixar det inte försökte lite men kan inte koncentrera mig är trött och har ont i hela kroppen och huvvet. :'( Det här är bra jävla jobbigt, bara så att ni vet. Om jag är otrevlig mot någon någon dag så förlåt det är inte med mening, jag är bara så trött o ledsen o har ont och är orolig ör hur allt ska lösa sig. Så ta mig med en nypa salt är ni söta :) Nu ska jag inte sitta här och få ännu mer ont utan jag ska gå o göra min sjukgymnastiksövningar och sen försöka plugga lite om det går och sen prata med mamma o sen lägga mej runt 10 någon gång så somnar jag förhoppningsvis innan väckarklockan slår om till 24.00. Ha det bra alla! Sovsött :)

Fanny Isaksson <3 Erik Birgersson
you and me 4-ever baby

Inga kommentarer: