onsdag 15 oktober 2008

onsdag 15 oktober 2008

Idag är det 16 år sedan lilla jag kom till världen :) Grattis på mig!

Idag har varit en rätt vanlig dag med skola osv. Fast undantag är att jag imorse fick presenter av mamma o pappa :) En pastagryta och ett bestickset till lägenheten flytatr denna helgen om jag har tur annars blir det nästa men nästa är absolut sista. Hehe ;P I eftermiddag har jag varit med älskling och sedan ikväll har vi ätit pizza med mamma och pappa. Fick en jätte fin halskedja av sötnos men tyvärr passar den inte till något av de 2 hjärtana jag fåt tav han tidigare där kedjorna har gått sönder så vi måste byta det ''/ förlåt sötnos. Imorrn är det skola med mkt jobbiga lektioner sedan blir det busstill Ldkp och ut till mig med Erik. Vid 5 ska Robert hjälpa oss att byta kamrem på 855an :) skönt att få hjälp så slipper sötnos göra det helt själv. Robert har ju bra specialtverktyg också som gör att det går fort. Nu skaj ag kika bdb o msn en snabbis och sen ska jag lägga mig. Har jätet ont i kroppen och magen... plus att jag måste klara av morgondagen, även fast ajg känner redan nu att skriva hela dagen imorrn kan jga glömma...

På fredag är det släktkalas med moster med familj, kusiner på pappas sida och mormor o morfar. Då kommer lilla söta Selmis!

I helgen är det Skara och fixa i lägenheten som gäller plus en massa pluggande ligger jätte mkt efter och då överdriver jag inte! Har inte läst nått på samhällen som vi ska ha ett stort prov i och sen är jag efter med ett antal inlämmningar också...''/ Ne nu ska jag g å. Pusshej

Inga kommentarer: