tisdag 21 oktober 2008

Äntligen flyttat in :)

Ja nu har man äntligen flyttat in i lägenheten i Skara då va! Synd att det är så tomt bara och att man inte har någon att vara med. Tur är att jag har min älskade Erik som sover här hos mig :) Puss på dej söt! Nu har jag vart hemma en stund slutade redan 13.25 efter en kort dag i skolan med 2 lektioner. Men tur att den var kort för är redan trött och ska ju orka läsa svenska nu och åka till skyttet ikväll. Snart kommer papi eller ja någon gång runt 4 halv 5 då ska vi byta låset i min lägenhet till ett nytt lås som ingår i systemet så jag inte behvöer ha 20 000 nycklar på mig så fort jag ska gå någon stanns. (överdrev kanske lite där men det är iaf 3...hehe) Imorrn är det skola som gäller och sen har jag ingen aning kanske åka till Lidköping och kika lite på stan och kanske träffa nån kompis. Ne nu måste jag äta något och läsa svenska. Ha de bra alla pusshej


Här kommer lite bilder (flytta ju in igår) --->






1 kommentar:

PinkPower87 sa...

Hej gumman! Vilken urmysig lägenhet, kommer snart o hälsar på...Kramkram