onsdag 8 oktober 2008

ledig idag

Idag fick vi på Media ledigt för våra lärare skulle på en föreläsning i Borås om trender o färger eller vad det var dom sa. Så fick sovmorron till 9 idag för då var jag tvungen att gå upp och ta min medicin för att inte få allt för ont. Sedan åt jag frukost och sen satt jag o ritade o funderar lite på vad jag ska ha för tatuering. Ska tatuera mig så fort jag vet vilken tatto jag vill ha och har pengar om jag nu får för mamma vill säga. Förhoppningsvis blir det också näspiercing snart :)

Resten av dagen har jag inte gjort så mkt bara hämtat posten och plockat i ordning lite på mitt rum ochg stekt massa pannkakor också. Det var gott! Borde väll egentligen läsa lite so men nu ska jag gå o göar mig i ordning för att åka till stan. Ska till stan på massage halv 4 och eftermassagen ska jag få prova en korrektusbänk (stavning?) det är en bänk som man ligger på också ska den tydligen skaka och vara avslappnande. Låter rätt skönt, hoppas på att det är det också! Ska bli skönt med lite massafe för det tar bort lite av det spända jag har i kroppen och då får jag lite mindre ont, vilket alltid är skönt. Imorrn blir det skola som vanligt och efter det är det skytte om jag orkar. På fredag vet jag inte vad som händer men på lördag är det folkrace i Falköping som gäller! Jag ska stå på startplattan med Karro och Karin och kanske Emmeli också! :) det dka bli kul om vädret håller i sig och jag inte får allt för ont bara. På lördag kväll blir det bowling och mat med folkrace folket och på söndag ska vi kanske fixa lite i lägenheten! Flyttar antagligen nästa helg! Håller tummarna för det! :) Ska bli kul.

På onsdag den 15 oktober fyller jag 16 år och på fredag kväll blir det antagligen släktkalas! :) För på lördag blir det ett städa och skruva ihop möbler i lägenheten! Ha det bra alla! Pusshej ^^

Inga kommentarer: