torsdag 25 september 2008

Is it possible that i soon have reacht the bottom?

Is it possible that i soon have reacht the bottom?
Idag är det torsdag och jag är fortfarande sjuk, har vart det sen i söndags kväll ungefär, det var iaf då jag börjde att må dåligt och i måndags morse spydde jag...usch, fast de var ju som tur bara en gång.... (hatar at spy :'( ) Har vart hemma hela veckan o mått dåligt fast i tisdags cvar jag i stan och tog sprutan och var hos arbetsterapuetne o hämta min roller mouse pro som jag ska prova ist för att använda mus, det ska tydlien hjälpa min händer fast den är litek nepig att använda än...hehe Jag var också på en efterlängtad massage :) Det var skönt men gjorde också endel ont med tanke på att jag är så stel o har massa muskelknutar över allt i ryggen, men några knådade hon nog bort.

Imorrn blir det nog skola för min del fast antagligen får jag skippa sista lektionen som är medieproduktion pga att vi ska ut o gå o jag har jätte ont och just nu har jag också ont i ryggen o benen, min ben är helt skakiga o jag har inegn kraft i dem, de är antaligen en blandning av att jag är sjuk och har ont och äter starka mediciner fast läkarna är inte helt säkra så på tisdag ska jag vara i SKövde på KSS klockan 1 så ska dom kika på det så det kanske blir röntgen på ryggen lite längre fram med om de verklgien tror att det är något och det vore skönt att få röntgat den för då vet man vad det är om det är nått o annars vet man iaf att det inte är något, vilket skulle kännas mycket lugnande för jag orkar itne med mer just nu. Har ständig värk o hänger inte med i skolan också harj ag vart sjuk 3 gånger sedan skolan började med pga att mitt immunförsvar är nedsatt pga medecinerna och det.

I helgen blir det nog till att ta det lugnt, vara med Erik, kanske fixa lite i lägenheten jag flyttar ju om 2-3veckor nu och plugga ikapp en massa svenska, engelska och samhäll såklart efter som jag missat 3 dagar i skolan, tur att vi var lediga i tisdags annars hade jag legat ännu mer efter...usch usch. Medieämnena blir nog värre att ta ikapp men provet i kommunikation som jag missade ska jag nog göra på resurstiden på onsdag nästa vecka och det andra jag missat i ps o illustrator vet jag inte hur jag ska ta ikapp, men men. Jag hoppas det löser sig!

Resten av dagen nu ska jag plugga så mycket jag orkar, rasta, duscha, fixa naglarna, städa och kanske gå ut o ta lite frisk luft ( kanske kameran får gå med ut också :P ) får se om jag orkar gå nått bara med tanke på mina ben, om man säger så så skakar dom utav bara fan när jag tex gått upp för trappen bara elr så fort jag böjer på benen så dom får ta i lite.... hoppas verjligen itne det är något fel med ryggen eller att någon nerv ligger i kläm... Jag har ju muskelknutar som klämmar runt närver nere i ryggen men det är ju inte farligt det gör ju mest bara ont....

Ne nu blir det inte mer skriver idag och förlåt att jag är så inaktiv här men om ni vill se en aktivare sida av mig gå in på min bilddagbok http://921015.bilddagboken.se .

Ha de bra alla! Pusshej

Inga kommentarer: