tisdag 1 juli 2008

idag är idag, imorrn är en ny dag....

Idag har jag vart i stan med mamma först var vi på dagvården så jag kunde ta sprutan gjorde det typ ehtl själv idag....sen efter de åkte vi o shoppade blev 2 par jeans o 2 toppar o 2 linnen och 1 par svart jeans med som jag ska ha på begravningen o så.... sen åkte iv hem o gjorde pannkakor o så kom älsklingen ut o åt o sen tvättade vi 745an o la ut en annons på den så nu ska dne säljas....blir nog till o köpa 940 i veckan för sen ska ju Emil till kusten elr va de va... de komemr bli ont om penagr men de löser sig.

Imorrn ska jag till sjukgymnasten klockan 10.00 de kommer gå skit för jag har så jävla ont just nu men men.... sen ska vi raka vägen hem tror jag o sen på eftmiddan kanske Erik kommer om han orkar så ska vi tvätta o waxa peggan o sen kaste ut den på annons med...hehe

ha de bra alla! jag ska kika lite på bdb o msn nu o sen lite tv tror jag o sen sova.
Puss nattinatti ^^,

Inga kommentarer: