torsdag 3 juli 2008

händelserik dag faktiskt, för en gång skull


Hej, för en gång skull har de varit en rätt så händelserik dag, skulle ha följt med mamma ner till stan idag när hon skulle klippa sej men skippa de och va hemma och sov lite ist. Sen när mamma kom hem vid lite efter 10 så satt jag vid datorn hade bara ätit frukost o hämtat posten hade ju knappt vaknat jue...så fick jag frågan kan du åka med o städa. ^^ Morfar ahde ringt o bett om hjälp. Så jag o mamma åte dit va där vid 11 då fick jag ta hand om Selma en stund (min lilla söta kusin) sen städade vi fram till typ 20 över 1 då åt vi och sen kom älskling då tog jag ett dopp i poolen och sen åkte vi hem till han så han också kunde få lite att äta. hehe


Efter att älskling ätit o kikat mailen så åkte vi till hans farmor o hämtade 1 omgåmg däck till volvon o en till peggan som ska me när dom säljs sen åkte vi hem med dom o sen drog vi ner te stan för o tanka, ringde ida så vi åkte upp till henne en sväng först efter att ha vart o köpt var sin glass....där satt vi o prata en bra stund sen åkte vi till ST1 o tanka o sen till hjertbergs o handla idag va tvungen o handla hon är mamma i 2 veckor för Maria o Johnny ä på motorcykel semester i typ Frankrike oså. Sen körde vi hem henne o sen åkte vi till Willys där åkte jag med mamma o pappa hem och älskling åkte hem till sej o åt o sen skulle han sova. Han börjar ju 5 imorrn så han ska åka 04.10 hemifrån stackarn'...


Imorrn kväll så ska vi på Eriks jobbs avdelsnings firma fest (monteringsavdelningen) Det ska bli kul. Får se om han ska dricka nått isf så har Tommy och Ewa lovat att skjutsa o hämta. Han frågade dom nu ikväll..hehe


Nu ska jag kika lite på bilddagboken o msn o sen tror jag att jag ska lägga mej. börjar bli trött...

Jag Älskar Dig Erik Puss natti

Inga kommentarer: