torsdag 26 juni 2008

torsdag, vad mer kan man säga?

Hej, nu är klockan 21.44 och jag tänka att jag skulle skriva lite. Idag har jag inte gjort så värst mkt i morse elr ja typ vid halv 11 klippte jag älskling sen åt vi hamburagre med mamma (som jag gjorde medans Erik duscha) sen åkte min sötnos till jobbet då gick jag o duscha sen satt ja gvid datorn o sen prata jag lite med mamma. Vi ska kika på kläder ett par nya jeans o en top på tisdag efter att jag tatt sprutan för fjärde gången...för jag har typ inget att ta på mej för medicinerna gör att jag ä svullen i hela kroppen plus att jag inte rör mej så mkt så jag har gått upp en del i vikt o jag måste ha nått att ha på mej. Tack mamma att du vill hjälpa mej, jag vet att du vill att jag ska känna mej fin men det kan jag inte ninte ens i nya lagom stora kläder kan jag känna mej fin...förlåt mamma ''/ Jag vill va Fin! Men det kan jag inte när jag ä så här tjock om jag kunde gå ner lite bara 5 kg så skulle allt bli bättre,, hoppas sjukgymnastik 1 gång i veckan plus några promenader plus att jobba kan hjälpa mej med det.. hoppas. Snälla håll tummarna för mej? Jag skäms så nu, vill inte ens träffa folk inte ens mina vänner för jag skäms. Jag kan inte göra mej tillräckligt fin för att inte va totalt missnöjd längre det går inte.. jag försökte idag innan jag skulle med mamma o pappa ner till stan o handla med det gick inte... :'(. Jag måste gå ner i vikt och jag försöker ikväll åt jag frukt sallad o jag har inte små ätit nått idag o lunch va ju ifs hamburgare men bara 1 och fruksot va ju lättfil o Kspecial så jag tkr jag försöker iaf.. men jag vill lyckas med! Jag vill se förändring! och de vill jag nu, snart..jag mår dåligt av att se mej själv i spegeln och det är hemskt. jag blir ledsen när jag tar på mej för jag vet att jag bara kommer i 3 par av mina 6 jeans och det är hemskt. Det är hemskt att inte kunna ha sina favorit kläder...det är hemskt att va tjock. det är hemskt att va ful! Jag hatar det! :( gah jag blir tokig på mej själv och nu ska jag inte skriva mer om det! PUNKTSLUT....

Om typ 1,5 timme kommer älskling och hämtar mej :) Då ska vi hem till han o sova för att imorrn ska vi försöka laga 740kylet och sen kanske kika på en 940 som han funderar på att köpa...tkr han ska göra det..om han har pengar och det tror jag han har faktiskt..dom borde räcka... Hoppas ded löser sig för han måste få sålt skrotbilarna så han kan ha en BRA bil som ha kan lita på...som Jag kan lita på. jag är alltid rädd för att bilen ska gå sönder o krångla o skit...det är rätt jobbigt... för ni som känenr mej vet hur orolig o stressad jag kan bli för ingenting o hur lätt jag blir det..o hur dåligt jag mår då... nu ska jag kika lite på msn o leka lite i photoshop... ha de bra alla! Snart kommer älskling och jag saknar han....men vi ses snart söt,, jag längtar <3<3<3

Pusshej Nattinatti ^^






Inga kommentarer: