söndag 29 juni 2008

söndag, saknad, sötnos

Det är söndag och du är saknad sötnos <3



Sitter här o skriver, klockan är 21.05 nu skulle egentligen kikat på tv nu med orkade inte med det...kanske kollar lite senare... Imorrn ska jag o mamma till mormor hon ringde förut hon behöve hjälp, 4 rum ska städas på vandrarhemmet och 2 ska bäddas sen ska la köket o matsalen städas med.. så de blir ingen sov morron imorrn ska gå upp klockan 7....suck men aja man kanske kan få lite pengar för de om man har tur...



Idag har vi annars itne gjort så mkt, lagat klart kylet på 745an så nu ska det ut en annons på den o peugoten snart för vi va o kika på emils 940 turbo idag o de blir nog den :) gött gött men sen blir de till att leva snålt som fan i typ 1,5 månad men aja de får vi ta... Hoppas allt va bilar heter löser sig o blir bra snart iaf.



Annars i helgen har de inte hänt så mkt, i fredas hade pappa kalas, han fyllde 51 i onsdags o efter de drog vi ner te stan en sväng o sen hem till erik o sov o i lördags laga vi endel på kylet o resten av dagen var vi hemma hos mej o körde sten till dammkanten...xD



Fan, hur mkt kan man sakna någon??? Han var ju här nyss min älskade Erik. Men saknar honom jätte mycket massor ändå... Men det finns en förklaring till all saknad för han får mej att må så bra, han får mig att känna mej trygg o glad och han kan göra så jag glömmer alla beykmmer o all smärta för enstund. det är så underbart. Jag Älskar Dig Erik





Nu ska jag chatta lite på msn o kika på bilddagboken. Hoppas alla har det bra! Puss natti ^^






Inga kommentarer: