onsdag 25 juni 2008

nattinatti



Nu är klockan 20.18, jag har precis startat min dator o sitter på msn o chattar lite me Pernilla o nåra fler. Det är trevligt att kunna hseriösa samtal på msn! :) Ska nog sitta här ett rätt så bra tag för älsklingen kommer hit efter jobbet men han ska ner tillstan o tanka innan han kommer ut o ha slutar ju inte förens 22.35 han trodde han skulle va här vid 23.15. Då ska vi sova för jag är redan trött, trött, trött.... har hållt på med massa papper på lägenheten i skara nu i eftermiddag så huvvet ä lite rörigt...xD Imorrn ska älskling få sova en stund sen ska jag klippa honom, med hans nya hårtrimmer han fick i present i helgen (av mej) han fyllde 21 i helgen! :) Sen ska vi käka lite o sen ska han åka och jobba o då kanske jag o mamma ska åka o plocka jordgubbar i Råda, men det är inget bestämt än...ha de bra alla! Nattinatti...^^ Puss







Inga kommentarer: