måndag 30 juni 2008

Måndag förmiddag

Det blev ingen städning för mej idag har för ont så jag ä hemma ist mamma fick åka själv... för jag ville inte göra så jag får ännu mer ont för jag måste orka åka till stan imorgon o ta sprutan o shoppa...osså måste jag orka sjukgymnastiken på onsdag... vet inte vad som händer idag kan hända att Erik kommer ut i eftemiddag eftersom han inte ska till tandläkaren idag längre dom ringde o sa att hon va sjuk o flytta fram det till 29 September... :S 3 månader till för o laga ett litet hål det är ju ofattbart han har ju redan väntat typ 4 månader! Suck.... de är helt åt helvete med Folktandvården dom är ju dumma i huvvet! Aja får helt enkelt se vad som händer i eftermiddag, Erik ringer när han lutar 13.20 o då får vi la se hur de blir. Vore gött om han kom ut idag med saknar han så himla mkt....men får se om han orkar elr om han vill hem o sova elr om han måste hjälpa till o dra hagtråd hos sin syrra.... Nu ska jag kika lite tv o kanske ta lite o äta det börjar ju bli lunch dags... ha de bra alla! Pusshej ^^

Inga kommentarer: